Луцькі автовиробники хочуть конкурентних умов на ринку закупівель громадського транспорту

18:00 07.04.2021
157

На Луцькому автозаводі схвалюють позицію міського голови Львова щодо підтримки вітчизняного виробництва громадського транспорту, яку днями оприлюднили на офіційній сторінці Андрія Садового у соціальних мережах.

Про це повідомляє пресслужба автоскладального заводу «Богдан Моторс».

Міський голова Львова наголосив на необхідності підтримки вітчизняних виробників транспорту та звернувся до Кабінету Міністрів України з проханням ввести «захисні тарифи» або мито на закупівлю громадського транспорту за кордоном.

Луцькі автовиробники вже багато років піднімають питання щодо неконкурентних умов, які склалися на ринку закупівель громадського транспорту. Вітчизняні виробники транспорту від початку знаходяться у програшній ситуації через нерівні умови виробництва продукції, адже білоруський виробник отримує постійну державну підтримку з боку свого уряду.

Крім того, внутрішній український ринок повністю відкритий для переміщення товару, а з 2011 року між Україною і Республікою Білорусь діє Угода про вільну торгівлю, яка дозволяє розмитнювати автомобільні комплектуючі за зниженою ставкою.

Відтак, під час потрапляння транспорту білоруського виробництва на митну територію України почасти відбувається безпідставне заниження ввізного мита на повністю укомплектований транспорт, який на митниці оформлюють як комплектуючі.

Зрозуміло, що за таких обставин вже не йдеться про сприятливі економічні умови для українського автомобілебудування, а перспективи створення робочих місць та сприятливих інвестиційних умов і збільшення національної додаткової вартості – взагалі стають досить примарними.

Читайте також: У Суми прибули 19 тролейбусів автозаводу «Богдан»

У цьому контексті не слід забувати і про проект закону №3739 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості», який вже пройшов перше читання у Верховній Раді України, але зазнав чималої критики з боку зацікавлених лобістських кіл.

У ДП «автоскладальний завод №1» нагадали, що до участі у тендері для Львова підприємство вийшло з автобусом «Богдан А70132», який розрахований на перевезення 106 пасажирів і має низьку підлогу, що робить його комфортним та зручним для всіх верств населення, зокрема й для людей з обмеженими можливостями. Автобуси обладнані пандусом і кріпленням для фіксації коляски в салоні. А для комфорту перевезень передбачені кондиціонери.

«Богдан А70132» укомплектовані європейськими та українськими агрегатами, в тому числі двигуном Iveco, автоматичною коробкою передач Allison, передньою віссю і мостом ZF. Вони створені з урахуванням сучасних вимог до комфорту, безпеки і якості та відповідають екологічним нормам Euro-5.

Реалізація масштабних проектів громадського транспорту для українських міст стала можливою завдяки співпраці Луцького автозаводу з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.

Читайте також: «Богдан» почав виготовляти 15 тролейбусів для Києва

Загрузка...
Коментарі
Загрузка...
17 квітня
Сьогодні
Вчора