Ратнівським лісівникам у роботі допомагає легендарний пожежний «Урал-375»
Ратнівським лісівникам у роботі допомагає легендарний пожежний «Урал-375»

Ратнівським лісівникам працювати допомагає легендарний «Урал-375»

17:30 27.09.2020
644

Ратнівські «агролісівники» нещодавно вдихнули нове життя у свого помічника - пожежний автомобіль «Урал-375».

Про це на своїй сторінці у фейсбуці пише Анатолій Мельник.

Колись ці гіганти були чи не в усіх українських пожежних частинах. Завдяки своїй силі, могутності та чудовим технічним і бойовим показникам, зокрема високій прохідності та надійності, брали участь у боротьбі із багатьма надскладними пожежами, не раз допомагали своїм друзям-пожежникам та людям.

Зокрема, під час гасіння четвертого реактора Чорнобильської АЕС 26 квітня 1986 року. Бо саме на такому «Уралі-375» тієї пекельної ночі у бій із розбурханим «мирним атомом» першим став «Безсмертний караул героїв вогнеборців», яким керував Віктор Кібенок.

«До речі, тоді командиром відділення пожежників, які першими гасили вогонь на 4 реакторі, був випусник Вінницького тоді ще училища підготовки працівників державної пожежної охорони Микола Ващук... Вже згодом зведений загін вінницьких пожежників, які долали наслідки чорнобильської трагедії, евакуював їхній «Урал-375» з-під руїн 4 реактора... На жаль, зараз ці автомобілі зійшли з арени, поступившись сучасній, більш потужній пожежній техніці і стали справжньою рідкістю... Але, на мою думку, їх списали з рахунків трошки зарано», – пише Анатолій Мельник.

Ратнівські агролісівники нещодавно вдихнули нове життя у свого помічника. І машина відповіла їм подякою та взаємністю. Волинський «ветеран» «згадав» свою бойову «молодість» навесні цього року під час гасіння жахливих лісових пожеж на Житомирщині.

«Там, могутня машина та її екіпаж пройшли через «море вогню» у прямому розумінні слова. «Ветеран» не підвів своїх хлопців жодного разу! До речі, тоді ж цей волинський «Урал» навіть став справжньою зіркою серед усіх українських лісівників та рятувальників, які чи не у чергу не вишиковувались, аби сфотографуватись із ним. Ветеран знову на службі!» – зауважує Анатолій Мельник.

За словами Анатолія Мельника, єдиний недолік машини – це завеликий «апетит», бо й 50 літрів бензину на сто кілометрів для нього далеко не межа. Так, у радянські часи такі «Урали-375» «харчувались» саме бензином.

Читайте також:

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
29 жовтня
Сьогодні
Вчора
27.10.2020